Čišćenje zgrada

         Opis usluge čišćenja zgrade




Usluge čišćenja stambenih zgrada obavlja na sledeći način:
  • Redovno čišćenje zgrade obavlja se 2 puta nedeljno
  • Generalno čišćenje zgrade obavlja se 2 puta godišnje

1. Redovno čišćenje zgrade (obavlja se dva puta nedeljno) obuhvata sledeće aktivnosti:
  • Metlanje stepeništa
  • Brisanje odnosno pranje stepeništa mopom
  • Brisanje gelendera na stepeništu
  • Metlanje hodnika
  • Brisanje odnosno pranje hodnika mopom
  • Odstranjivanje reklamnog materijala
  • Brisanje ulaznih vrata
  • Brisanje poda, vrata i zidova lifta
  • Skidanje paučine
  • Kompletno brisanje staklenih površina na ulaznim vratima
  • Metlanje ispred ulaza u zgradu
  • Metlanje betonirane staze odnosno pojasa oko zgrade
  • Kontrola i zamena sijalica
  • Svako vidljivo oštećenje prijavljuje se (usmeno i pismeno) skupštini stanara

2. Generalno čišćenje zgrade obuhvata sledeće aktivnosti
  • Generalno čišćenje kompletnog objekta
  • Brisanje odnosno pranje svih lustera i plafonjera u objektu
  • Brisanje ormana za struju i hidranta
  • Detaljno brisanje poštanskih sandučića
  • Skidanje nalepnica i reklamnog materijala 


            Kako čistimo zgradu



Sam postupak čišćenja zgrade opisan je detaljno u jednoj od naših internih procedura.
Ovde Vam iznosimo najbitnije stavke iz ove procedure.
  • Naš radnik dolazi službenim vozilom do Vaše zgrade.
  • Naše osoblje dolazi uvek u iste dane u nedelji da bi očistilo Vašu zgradu.
  • Uvek isti radnik dolazi da očisti Vašu zgradu, osim u slučaju godišnjeg odmora ili bolovanja.
  • Za čišćenje podova koristimo samo profesionalni ravni mop s navlakom od mikrofibera.
  • Upotrebljavamo isključivo profesionalna hemijska sredstva za čišćenje i zaštitu.
  • Žvakaće gume se odstranjuju odmah.
  • Svi naši radnici imaju službene mobilne telefone, tako da su Vam uvek dostupni.
  • U Vašem objektu nalazi se naša kontrolna lista sa opisom usluga koje nudimo.
  • U kontrolnu listu naš radnik upisuje datum i ime i označava koje je poslove obavio tog dana.
  • Na kontrolnoj listi je ime i telefon našeg kontrolora zaduženog za Vaš objekat.
  • Kontrolor je osoba koja detaljno poznaje Vaš objekat i redovno proverava kako se on čisti.
  • Ako se dogodi da Vašu zgradu treba da očistimo na praznični dan, posao ćemo obaviti dan ranije ili dan kasnije.
  • Svako vidljivo oštećenje na zgradi odmah se prijavljuje predsedniku skupštine stanara.
  • Generalno čišćenje zgrade obavlja se jednom u proleće i jednom u jesen, nakon dogovora s Vama i u skladu s Vašim potrebama i sugestijama.

Čišćenje zgrada u Beogradu cena je 220,00 RSD po stanu.

Čišćenje zgrada u Pančevu cena je 120,00 RSD po stanu.

     

Najčešća pitanja o održavanju zgrada

Na koji način možete preuzeti čišćenje naše zgrade? 
Dogovaramo se s Vama o terminu i zajedno obilazimo zgradu. Na osnovu potreba i želja stanara, sklapamo optimalnu ponudu za Vašu zgradu. Nakon toga dobijate od nas pisanu ponudu za čišćenje zgrade. Ako je prihvatite, počinjemo odmah ili kad Vi to kažete.
Da li se vaš dolazak radi ponude za čišćenje zgrada plaća? 
Ne plaćate ništa i nemate nikakve obaveze prema nama, pa ni u slučaju da ne prihvatite ponudu.
Šta sadrži ponuda za čišćenje zgrada koju dobijamo od vas? 
Ponuda za čišćenje zgrada sadrži tačan i detaljan opis usluge – kad se šta radi, kako se radi, kolika je fiksna cena za čišćenje zgrade, koje vam dodatne usluge možemo pružiti, a koje spadaju u ugovorenu cenu itd.
Kada možete početi s čišćenjem u našoj zgradi? 
Najkasnije u roku od sedam dana, ili kad vi to odredite.
Zašto koristite hladnu vodu za čišćenje zgrada?
Hemijska sredstva kojima čistimo zgrade napravljena su za korišćenje s hladnom vodom. U toploj vodi gube dejstvo.
Treba li da obezbedimo posebnu prostoriju za odlaganje alata i materijala, kao i za presvlačenje radnika koji čiste zgradu? 
Ne, naš radnik u radnoj odeći dolazi vozilom u kojem ima sve što mu je potrebno za čišćenja zgrada.
Je li neophodno da zgrada ima strujni priključak za mašinsko čišćenje? 
Za mašinsko čišćenje patosa potrebna nam je struja.
Je li vam potreban ključ od ulaznih vrata radi čišćenja zgrade? 
Ako su ulazna vrata zaključana, ključ nam je potreban.
Da li ugovor za čišćenje zgrada podrazumeva i manje popravke u zgradi? 
Sve manje i jednostavnije popravke (zamena oštećenih prekidača, zamena sijalica, i sl.) u zgradi možemo uraditi ako sklopite s nama ugovor o čišćenju zgrada.
Da li uz redovno čišćenje zgrada nudite i redovno održavanje liftova?
Uz redovno čišćenje zgrade možemo Vam ponuditi I uslugu redovnog održavanja liftova.
Kojom metodom naplaćujete usluge čišćenja zgrada? 
To činimo na dva načina:
a) Skupština stanara dobija od nas račun, a iznos se uplaćuje na naš tekući račun.
b) Izdajemo pojedinačne račune sa uplatnicom po stanu.
Da li skupština stanara – ili njen predsednik – odgovara za stanara koji ne plaća račune za čišćenje zgrade? 
Ne, skupština stanara – ili predsednik – ne može odgovarati ako neki stanar ne plaća račune za čišćenje zgrade.
Da li potpisujemo ugovor za čišćenje zgrada? 
Da, sa svakom zgradom potpisuje se ugovor.
Imate li fiksnu cenu za čišćenje zgrada ili je ona vezana za evro? 
Cena je fiksna, nije vezana za evro. Međutim, ako se našim sijalicama zamenjuju one pregorele u Vašoj zgradi – tu uslugu naplaćujemo (naplaćuje se samo trošak nabavke tih sijalica).
Koliko puta nedeljno dolazite u našu zgradu u sklopu osnovne ponude za čišćenje zgrada? 
U osnovnoj ponudi za čišćenje zgrada dolazimo dva puta nedeljno, plus dva puta godišnje generalno čišćenje zgrade, plus jednom godišnje mašinsko dubinsko pranje specijalnom mašinom za dubinsko pranje tvrdih podloga.
Da li uvek isti radnik dolazi u našu zgradu radi njenog čišćenja? 
Da, osim ako nije na bolovanju ili odmoru.
Dolazi li radnik uvek u isto vreme? 
Da, radnik na redovnom čišćenju zgrada dolazi uvek u isto vreme. Kad je praznik u nedelji, može se desiti da dođe u drugo vreme – ako je velika gužva u gradu ili u slučaju velikih vremenskih nepogoda.
Imamo li neke obaveze prema radniku koji nam redovno čisti zgradu? 
Ne, nemate nikakve obaveze. Bitno je da u zgradi postoji mesto gde radnik može natočiti hladnu vodu i monofazna utičnica za mašinu kada se radi dubinsko pranje poda.
Moramo li potpisati protokol da je radnik bio u našoj zgradi i ispunio svoju obavezu? 
Ne, imamo listu protokola koja je u Vašoj zgradi i u koju se naš radnik upisuje kad ispuni svoje obaveze.
Da li se zgrada čisti uvek istog dana u nedelji? 
Da, dolazimo uvek istog dana, osim ako nije u pitanju praznik. U tom slučaju dolazimo dan ranije ili dan kasnije.
Šta podrazumeva redovno čišćenje zgrade? 
Ovde možete pročitati opis redovnog čišćenja zgrade .
Šta podrazumeva generalno čišćenje zgrade? 
Ovde možete pročitati opis generalnog čišćenja zgrade .
Da li se generalno čišćenje zgrade, kao i mašinsko dubinsko pranje posebno naplaćuje? 
Ne, generalno čišćenje zgrade dva puta godišnje, kao I mašinsko dubinsko pranje podova jednom godišnje ne naplaćuje se posebno.
Je li radnik koji redovno čisti zgradu zadužen i za njeno generalno čišćenje? 
Ne, imamo posebnu ekipu za generalno čišćenje zgrada. Za taj posao je potreban drugi alat i materijal.
Da li se strogo pridržavate opisa usluge iz ponude za čišćenje zgrada? 
Naravno, imamo osobu zaduženu za kontrolisanje radnika koji čiste zgrade. Konrolor je obavezan da pregleda svaku zgradu najmanje jednom u dve nedelje.
Kome se možemo obratiti ako imamo neku želju, sugestiju ili žalbu, odnosno potrebu za vanrednim čišćenjem zgrade? 
U ulaznom delu Vaše zgrade je naša mapa s protokolom rada. Tu piše ime kontrolora zaduženog za Vašu zgradu. Možete nas i direktno pozvati (026/462-11-33). Svaka želja, sugestija ili žalba biće dokumentovana i sigurno rešena u najbržem roku.
Menjate li sijalice u našoj zgradi uz uslugu čišćenja? 
Naravno, menjamo ih svaki put kada smo u Vašoj zgradi, a ta usluga se ne naplaćuje ako ste s nama sklopili ugovor za čišćenje zgrade. Sijalice sami kupujete, ali možemo montirati i naše. U tom slučaju se u sledećoj fakturi navodi i trošak za materijal, to jest za sijalice.
Moramo li plaćati Gradskoj stambenoj agenciji i u slučaju da se odlučimo za vašu uslugu čišćenja zgrade? 
Ne morate im dalje plaćati, jedini uslov je da se ta usluga otkaže.
Kako možemo otkazati uslugu čišćenja zgrade Gradskoj stambenoj agenciji? 
Treba da skupite više od 50% potpisa vlasnika stanova u zgradi. Ako Vam treba pomoć i ostale upute, pozovite nas (026/462-11-33).
Pružate li uslugu čišćenja stanova? 
Da, pružamo ovu vrstu usluge. Pogledajte stranicu pomoć u kući. Kod pružanja ove vrste usluge svi stanari zgrade imaju popust od 10% (jedini uslov je da redovno izmiruju svoje obaveze vezane za uslugu čišćenja zgrade) Ovaj popust važi I za sve druge usluge agencije BABEJ BLIST (dubinsko pranje tvrdih i mekih podova – tepiha, etisona i drugih, dubinsko pranje mebliranog nameštaja, itd)
Zašto Gradska stambena agencija naplaćuje uslugu čišćenja zgrade od 170 din. po stanu pa naviše (zavisno od kvadrature stana) + PDV što iznosi od 204,00 din. pa naviše, a vi 250,00 din.? 
Koristimo profesionalna hemijska sredstva koja su potpuno bezbedna po okolinu (pogledajte stranicu ekologija) i profesionalni alat za čišćenje zgrada (profesionalni mopovi, mašine, itd)
Svi naši radnici pre nego što krenu sa radom uspešno prođu kompletnu obuku vezano za pravilan i bezbedan rad (radnik tačno zna kojim srestvima se tretira koja površina, kao i kojom krpom-kojom vrstom i bojom krpe se tretira koja površina, itd.)
Naš radnik dolazi firminim vozilom do Vaše zgrade. U vozilu je sav potreban alat i materijal za čišćenje zgrade, kao i merdevine za menjanje sijalica.
Svi naši radnici imaju radnu odeću i mobilne telefone firme.
Dva puta godišnje generalno čistimo Vašu zgradu, dok jednom godišnje obavljamo mašinsko dubinsko pranje podova, a tom prilikom druga ekipa ljudi detaljno očisti sve.
Imate kontakt osobu zaduženu za Vašu zgradu. Njoj možete preneti sve želje, sugestije i eventualne žalbe.
Veoma brzo reagujemo na svaku Vašu sugestiju.
Garantovano radimo sve ono o čemu smo se s Vama dogovorili.



Saveti za predsednike skupštine stanara

Poštovani,
Na ovoj stranici pokušaćemo da vam damo informacije koje su vam potrebne za skupštinu stanara.

1.KONSTITUISANjE SKUPŠTINE/SAVETA STAMBENE ZGRADE
Skupštinu/savet zgrade čine svi vlasnici stanova i drugih posebnih delova zgrade. Skupština zgrade može se obrazovati i za deo zgrade koji čini građevinsku i funkcionalnu celinu (lamela, ulaz i sl.) U stambenoj zgradi, odnosno delu zgrade (lamela, ulaz i sl.) sa deset i manje stanova ili drugih posebnih delova zgrade, umesto Skupštine zgrade obrazuje se Savet zgrade koji čine svi vlasnici stanova ili drugih posebnih delova zgrade.
Skupština zgrade se može obrazovati ako je prisutno više od polovine vlasnika stanova ili drugih posebnih delova zgrade, odnosno njihovih predstavnika. Ako vlasnik stana, odnosno drugog posebnog dela zgrade, na dve uzastopne sednice za konstituisanje Skupštine zgrade ne odredi svog predstavnika u Skupštini zgrade, svojstvo člana Skupštine zgrade ima nosilac stanarskog prava, odnosno zakupac stana ili drugog posebnog dela zgrade sa pravom odlučivanja o izvođenju radova na tekućem održavanju stambene zgrade dok vlasnik ne odredi predstavnika.
Skupština zgrade donosi odluke većinom glasova svih članova Skupštine, tako da svakom vlasniku stana ili drugog posebnog dela zgrade pripada po jedan glas.
Smatra se da je glasanje obavljeno u slučaju kada vlasnici stanova ili drugih posebnih delova zgrade daju i pismenu saglasnost.
Predsednik Skupštine zgrade bira se većinom glasova članova Skupštine zgrade na period od četiri godine. Za predsednika Skupštine zgrade može biti biran svaki poslovno sposoban vlasnik stana i drugog posebnog dela zgrade. Predlog za izbor, odnosno razrešenje predsednika Skupštine zgrade može podneti svaki vlasnik stana ili drugog posebnog dela zgrade.
Skupština zgrade može iz reda svojih članova obrazovati stalna ili povremena radna tela za obavljanje stručno-operativnih i administrativno-tehničkih poslova (odbori, komisije i sl.)
Skupština zgrade može punovažno odlučivati ako je prisutno više od polovine članova Skupštine. Skupština zgrade većinom glasova prisutnih članova Skupštine zgrade donosi odluke koje se odnose na tekuće održavanje zgrade. Skupština zgrade, saglasnošću članova Skupštine zgrade kojima pripada više od polovine ukupne površine stanova i drugih posebnih delova zgrade, donosi odluke koje se odnose na investiciono održavanje zgrade.
Na sednici Skupštine zgrade vodi se zapisnik koji potpisuje zapisničar i predsednik Skupštine zgrade. Zapisnik sa konstitutivne sednice Skupštine zgrade trebalo bi da potpiše više od polovine vlasnika stanova ili drugih posebnih delova zgrade, kako bi odluka o konstituisanju Skupštine zgrade i izboru predsednika bila i praktično ozvaničena.

2. REGISTROVANjE SKUPŠTINE/SAVETA STAMBENE ZGRADE
Stambena zgrada ima svojstvo pravnog lica u pravnim poslovima koji se odnose na održavanje i korišćenje stambene zgrade. Stambena zgrada ima račun i pečat.
Predsednik Skupštine zgrade zastupa stambenu zgradu u pravnim poslovima sa trećim licima, pred organima uprave i pravosudnim organima u vezi sa održavanjem zgrade.
Posle konstituisanja Skupštine zgrade i izbora predsednika, potrebno je da predsednik Skupštine zgrade original i kopiju zapisnika sa konstitutivne sednice, sa potpisima vlasnika i brojevima njihovih ličnih karata, podnese na overu u Pisarnicu Gradske opštine. Kopija zapisnika ostaje u Opštini, a overeni original zapisnika ostaje kod predsednika Skupštine stanara.
3. IZRADA PEČATA I OTVARANJE RAČUNA
Na osnovu overenog zapisnika može se izraditi pečat Skupštine/Saveta zgrade kod pečatoresca.
Posle izrade pečata, traži se izdavanje Uverenja za predsednika Skupštine zgrade za zastupanje u daljim pravnim poslovima.
Ovo uverenje izdaje Stambeni odsek Gradske opštine, a za izdavanje ovog uverenja potrebno je dostaviti Potvrdu o broju stanova u stambenoj zgradi i njihovim vlasnicima iz JP "Gradsko stambeno" (organizaciona jedinica na opštini gde se nalazi stambena zgrada).
Na osnovu ovog uverenja, dobija se Potvrda o matičnom broju Skupštine zgrade, u Zavodu za informatiku i statistiku.
Zatim se u nadležnoj Poreskoj upravi za teritoriju Gradske opštine dobija PIB (poreski identifikacioni broj).
Za otvaranje poslovnog računa u banci potrebno je poneti Odluku Skupštine zgrade da otvori tekući račun i potvrde o PIB-u i matičnom broju.
Ovim je Skupština zgrade i praktično postala pravno lice i može da zaključuje sve vrste ugovora i obavlja druge pravne poslove.
Propisi koji regulišu ovu oblast:
• Zakon o održavanju stambenih zgrada („Sl. glasnik Republike Srbije“, br. 44/95, 46/98, 1/01) http://www.sudirekcija.rs/pdf/Zakon_o_odrzavanju_stanova.pdf
• Uredba o održavanju stambenih zgrada i stanova („Sl. glasnik Republike Srbije“, br. 43/93) http://www.ekoplan.gov.rs/en/files/forum/3/3203/3203_UredbaOodrzavanjuStambenihZgrada.pdf
                                                                                                                      Srdačan pozdrav,

Нема коментара:

Постави коментар